De marketingbijbel voor een digitale wereld

9789492873026
Gratis verzending
EUR 39.99 9789492873026 39,99
  • Tijdelijk niet leverbaar
  • Klanten geven THEMA een 9.4/10

Waar gaat het over?

WELKE TRENDS GEVEN DE MARKETING VAN MORGEN VORM?



WAAR INVESTEER JE ALS BEDRIJF HET BEST TIJD EN GELD IN?



HOE BOUW JE EEN STERK MARKETINGPLAN OP?



Door de snelle evolutie van digitale kanalen, en vooral van sociale media, ondergaat het vak van marketing en communicatie een radicale revolutie. Je moet snel kunnen inspelen op de verwachtingen van je klanten, en de vorm en inhoud van je boodschap moeten aan nieuwe voorwaarden voldoen. Dat heeft impact op de volledige aanpak van je digitale marketing.



De vele nieuwe kanalen, formats en methoden verplichten je ook om je op een andere manier te organiseren als marketeer. Het meten van alle marketinginspanningen is daarbij van cruciaal belang.



Dit boek leert je hoe je je marketingstrategie afstemt op de digitale wereld en maakt je wegwijs in de basisbeginselen van de nieuwe 4 M'en van marketingtransformatie: Medium, Message, Method en Metrics.



Trefwoorden: Digitalisering marketing medium message method klanten strategie Bert van Wassenhove handleiding

Over de auteur

Bert Van Wassenhove (Auteur)

Specificaties

Auteur(s) Bert Van Wassenhove
ISBN 9789492873026
Uitvoering Paperback
Uitgeverij Duuren Media, Van
Gewicht 667 gr
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 12-09-2019
Afmeting 248 x 178 x 23 mm
Aantal bladzijdes 200