De klassiekersclub
Hoe maak je een product dat de tand des tijds kan doorstaan
<p>Wat zijn de strategieën voor het creëren en vermarkten van creatief werk dat de potentie heeft om een tijdloze klassieker te worden.</p>
Onderwerp:
Persoonlijke ontwikkeling,
Werk & Loopbaan
Gratis verzending
EUR
22.99
9789400516106
https://www.thema.nl/boek-de-klassiekersclub/
22,99
- Vóór 23.00u besteld, morgen in huis
- Klanten geven THEMA een 9.4/10
Waar gaat het over?
Bestsellerauteur en marketingstrateeg Ryan Holiday laat zien dat het maken van een klassieker niet op toeval berust of een kwestie van geluk is.
De werkwijze en mentaliteit om iets te maken dat de tand des tijds doorstaat is te leren – of je nu auteur, ondernemer, muzikant, filmmaker of beeldend kunstenaar bent.
De basis vormt het maakproces. Dat vraagt alle aandacht en inspanning. Een slecht product zal ook met de beste marketing nooit meer dan een hype zijn. Als maker ben je continue aan het verfijnen en bijsturen, altijd met je publiek of doelgroep in het achterhoofd. Als je focus ligt op de kwaliteit, is de promotie van je werk en het opbouwen van een publiek een logische volgende stap op weg naar blijvend succes.
Over de auteur
Ryan Holiday (Auteur)
Ryan Holiday is een Amerikaanse marketeer, auteur, zakenman en podcaster, die bekend staat om het op de markt brengen van de stoïcijnse filosofie in de vorm van boeken. Voordat hij auteur werd, was Holiday voormalig marketingdirecteur en uiteindelijk adviseur voor American Apparel.
Bekijk alles van Ryan Holiday
Bekijk alles van Ryan Holiday
Specificaties
Auteur(s) | Ryan Holiday |
ISBN | 9789400516106 |
Uitvoering | Paperback |
Uitgeverij | Bruna Uitgevers B.V., A.W. |
Taal | Nederlands |
Verschijningsdatum | 10-10-2023 |
Aantal bladzijdes | 288 |
Gewicht | 376 gr |
Afmeting | 217 x 141 x 24 mm |