De employee journey
Gratis verzending
EUR
28.95
9789491757693
https://www.thema.nl/boek-de-employee-journey-9789491757693/
28,95
- Tijdelijk niet leverbaar
- Klanten geven THEMA een 9.4/10
Waar gaat het over?
Marketeers zijn al jaren bezig met hun customer journeys. Bij Communicatie en HR staat de employee journey nog in de kinderschoenen. Hoog tijd om daar verandering in te brengen, want de schaarste op de arbeidsmarkt neemt toe.
Millennial of niet, medewerkers kiezen voor een organisatie die aansluit bij hun eigen identiteit, purpose, wensen en behoeften. Om te overleven als organisatie is aandacht voor de optimale employee journey essentieel. Daarmee kiezen de juiste talenten voor jouw organisatie, dragen medewerkers gepassioneerd bij aan succes en zijn en blijven oud-medewerkers ambassadeur.
Dit boek neemt je stap voor stap mee in het creëren van een awe-inspiring employee experience tijdens de hele employee journey.
* Inzicht in de belangrijkste factoren en de belangrijkste contactmomenten
* Vanuit het perspectief van de organisatie én de medewerker
* Cijfers, feiten en theorie
* Tips en tricks om direct aan de slag te gaan
* Aansprekende cases met concrete voorbeelden uit de praktijk
Millennial of niet, medewerkers kiezen voor een organisatie die aansluit bij hun eigen identiteit, purpose, wensen en behoeften. Om te overleven als organisatie is aandacht voor de optimale employee journey essentieel. Daarmee kiezen de juiste talenten voor jouw organisatie, dragen medewerkers gepassioneerd bij aan succes en zijn en blijven oud-medewerkers ambassadeur.
Dit boek neemt je stap voor stap mee in het creëren van een awe-inspiring employee experience tijdens de hele employee journey.
* Inzicht in de belangrijkste factoren en de belangrijkste contactmomenten
* Vanuit het perspectief van de organisatie én de medewerker
* Cijfers, feiten en theorie
* Tips en tricks om direct aan de slag te gaan
* Aansprekende cases met concrete voorbeelden uit de praktijk
Over de auteur
Sascha Becker (Auteur)
Duitse expat. Flamboyante dromer. Geïnteresseerde luisteraar. Begonnen bij HP als internationale marketeer en zo terechtgekomen in Amsterdam. Vervolgens naar bureauzijde gegaan: LBi Lost Boys, TBWA\ARA en digital production agency IIZT.
Bekijk alles van Sascha Becker
Bekijk alles van Sascha Becker
Wenda Bolink (Auteur)
Millennial. Optimist met een scherpe blik. Wil een bijdrage leveren aan de maatschappij en werkte daarom enkele jaren als informatiemanager binnen de overheid. Daar besloot Wenda dat werk meer moet betekenen dan zekerheid. Namelijk: een experience die aansluit bij haar identiteit, purpose, wensen en behoeften. Dat wil ze ook mogelijk maken voor anderen.
Bekijk alles van Wenda Bolink
Bekijk alles van Wenda Bolink
Specificaties
Auteur(s) | Sascha Becker, Wenda Bolink |
ISBN | 9789491757693 |
Uitvoering | Paperback |
Uitgeverij | Vrije Uitgevers, De |
Gewicht | 466 gr |
Taal | Nederlands |
Verschijningsdatum | 12-11-2018 |
Afmeting | 243 x 158 x 18 mm |
Aantal bladzijdes | 232 |