De employee journey
Creëer een optimale employee experience
Ontdek hoe je in een competitieve arbeidsmarkt de juiste talenten aantrekt, behoudt en motiveert.
Onderwerp:
Werk & Loopbaan
- Creër een aantrekkelijke werkgeverservaring
- Evidence-based aanpak met aantrekkelijke voorbeelden
- Zowel de organisatie als de medewerker staan centraal
Gratis verzending
EUR
27.95
9789493171459
https://www.thema.nl/boek-de-employee-journey/
27,95
- Vóór 23.00u besteld, morgen in huis
- Klanten geven THEMA een 9.4/10
Waar gaat het over?
De coronapandemie en de tekorten op de arbeidsmarkt hebben de aandacht voor de employee journey vergroot. Maar nog steeds staat deze journey in de kinderschoenen. Hoog tijd om daar verandering in te brengen, want de schaarste op de arbeidsmarkt is groot.
Millennial of niet, medewerkers kiezen voor een organisatie die aansluit bij hun eigen identiteit, purpose, wensen en behoeften. Om te overleven als organisatie is aandacht voor de optimale employee journey essentieel. Daarmee kiezen de juiste talenten voor jouw organisatie, dragen medewerkers gepassioneerd bij aan succes en zijn en blijven oud-medewerkers ambassadeur.
Dit boek neemt je stap voor stap mee in het creëren van een awe-inspiring employee experience tijdens de hele employee journey.
• Inzicht in de belangrijkste factoren en de belangrijkste contactmomenten
• Vanuit het perspectief van de organisatie én de medewerker
• Cijfers, feiten en theorie
• Tips en tricks om direct aan de slag te gaan
• Aansprekende cases met concrete voorbeelden uit de praktijk
Millennial of niet, medewerkers kiezen voor een organisatie die aansluit bij hun eigen identiteit, purpose, wensen en behoeften. Om te overleven als organisatie is aandacht voor de optimale employee journey essentieel. Daarmee kiezen de juiste talenten voor jouw organisatie, dragen medewerkers gepassioneerd bij aan succes en zijn en blijven oud-medewerkers ambassadeur.
Dit boek neemt je stap voor stap mee in het creëren van een awe-inspiring employee experience tijdens de hele employee journey.
• Inzicht in de belangrijkste factoren en de belangrijkste contactmomenten
• Vanuit het perspectief van de organisatie én de medewerker
• Cijfers, feiten en theorie
• Tips en tricks om direct aan de slag te gaan
• Aansprekende cases met concrete voorbeelden uit de praktijk
Over de auteur
Sascha Becker (Auteur)
Duitse expat. Flamboyante dromer. Geïnteresseerde luisteraar. Begonnen bij HP als internationale marketeer en zo terechtgekomen in Amsterdam. Vervolgens naar bureauzijde gegaan: LBi Lost Boys, TBWA\ARA en digital production agency IIZT.
Bekijk alles van Sascha Becker
Bekijk alles van Sascha Becker
Wenda Bolink (Auteur)
Millennial. Optimist met een scherpe blik. Wil een bijdrage leveren aan de maatschappij en werkte daarom enkele jaren als informatiemanager binnen de overheid. Daar besloot Wenda dat werk meer moet betekenen dan zekerheid. Namelijk: een experience die aansluit bij haar identiteit, purpose, wensen en behoeften. Dat wil ze ook mogelijk maken voor anderen.
Bekijk alles van Wenda Bolink
Bekijk alles van Wenda Bolink
Specificaties
Auteur(s) | Sascha Becker, Wenda Bolink |
ISBN | 9789493171459 |
Uitvoering | Paperback |
Uitgeverij | Vrije Uitgevers, De |
Gewicht | 424 gr |
Taal | Nederlands |
Verschijningsdatum | 13-07-2022 |
Afmeting | 240 x 157 x 16 mm |
Aantal bladzijdes | 208 |