De blauwe oceaan
creatieve strategie voor nieuwe, concurrentievrije markten
Het internationaal geprezen meesterwerk over strategische waarde-innovatie: stop met de concurrentiestrijd in de rode oceaan en richt je op het onontgonnen rendabele terrrein van de blauwe oceaan.
Onderwerp:
Leiderschap
Gratis verzending
EUR
25.00
9789047008156
https://www.thema.nl/boek-de-blauwe-oceaan/
25,-
- Nu besteld, dinsdag in huis
- Klanten geven THEMA een 9.4/10
Waar gaat het over?
Zelden sloeg een managementtheorie zo snel aan als De blauwe oceaan. Al vijftien jaar is het een begrip onder managers, ondernemers en marketeers. In dit strategisch meesterwerk beargumenteren W. Chan Kim en Renée Mauborgne dat hevige concurrentie slechts leidt tot een bloedrode oceaan van rivalen die vechten om een almaar krimpende winstmarge. Zich baserend op een uitgebreide studie onder 150 bedrijven, pleiten zij voor de creatie of ontdekking van een nieuwe, onontgonnen markt: de blauwe oceaan.
HERZIENE EDITIE MET NIEUW VOORWOORD EN DRIE EXTRA HOOFSTUKKEN
HERZIENE EDITIE MET NIEUW VOORWOORD EN DRIE EXTRA HOOFSTUKKEN
Over de auteur
W. Chan Kim (Auteur)
Renée Mauborgne (Auteur)
Specificaties
Auteur(s) | W. Chan Kim, Renée Mauborgne, Tijmen Roozeboom |
ISBN | 9789047008156 |
Uitvoering | Paperback |
Uitgeverij | Atlas Contact, Uitgeverij |
Gewicht | 414 gr |
Taal | Nederlands |
Verschijningsdatum | 16-02-2015 |
Afmeting | 232 x 152 x 23 mm |
Aantal bladzijdes | 304 |