• Vóór 23.00u besteld, morgen in huis
29,99

Customers the day after tomorrow

Hoe in een wereld van AI, bots en automatisering

9789082542240
Steven Van Belleghem (Auteur)
Gratis verzending
EUR 29.99 9789082542240 29,99
  • Vóór 23.00u besteld, morgen in huis
  • Klanten geven THEMA een 9.4/10

Waar gaat het over?

We belanden stilaan in de derde fase van digitalisering: de fase van verregaande automatisering en artificiële intelligentie. Die verschuiving zal de relatie tussen bedrijven en klanten radicaal veranderen. Willen bedrijven klantgericht blijven, dan moeten ze op zoek naar aangepaste klantenstrategieën.



Dit boek gidst je door de nieuwste fase van digitalisering en reikt je de mindset aan om in de 'Day After Tomorrow' je bedrijf te blijven optimaliseren. Alleen zo slaag je erin de meest briljante digitale ontwikkelingen met de meest unieke menselijke skills te verenigen.



'Technologie wordt steeds complexer. Hoe ga je daar als bedrijfsleider mee om? In een toegankelijke stijl beschrijft Steven hoe bedrijven de uitdaging het best aanpakken en hoe ze de mogelijkheden van de nieuwste technologie kunnen gebruiken om slimme klantenstrategieën te ontwikkelen.'



-- Philip Rogge, Vice President Microsoft, Centraal- en Oost-Europa



'Artificiële intelligentie verbetert ons leven enorm: denk maar aan hoe je een boodschap steeds makkelijker digitaal kunt vertalen of hoe eenvoudig je een foto in een computeralbum terugvindt. In zijn visionair betoog demonstreert Steven hoe AI ook klantenervaringen en -relaties naar ongekende hoogte kan stuwen. Hij plaatst daarbij, net als Google, de klant eerst. Lezers zullen versteld staan van wat technologie voor klanten en bedrijven kan betekenen!'



-- Thierry Geerts, Country Director Google België



'AI heeft een enorme impact op de dienstverlening van bedrijven. Met concrete, werkelijkheidsgetrouwe voorbeelden en doordachte richtlijnen tont dit boek bedrijfsleiders hier het handigt mee omgaan.'



-- Pieter Abbeel, Professor UC Berkely, Oprichter Gradescope, Research Scientist OpenAI



Trefwoorden: Digitalisering artificiële intelligentie informatie Internet of Things bots data AI automatisering Steven van Belleghem

Over de auteur

Steven Van Belleghem (Auteur)

Steven Van Belleghem is inspirator, coach en adviseur binnen zijn eigen bedrijf B-Conversational. Hij begeleidt bedrijven om zich aan te passen aan de hedendaagse consument. Daarnaast is hij parttime marketing professor aan de Vlerick Business School. Hij is auteur van De Conversation Manager (winnaar van de PIM literatuurprijs in 2010 en meer dan 30.000 verkochte exemplaren), De Conversation Company en When digital becomes human. Steven Van Belleghem is een veel gevraagde spreker in binnen- en buitenland en verzorgt zowel keynotes alsmede workshops en business coaching sessies.

Specificaties

Auteur(s) Steven Van Belleghem
ISBN 9789082542240
Uitvoering Hardback
Uitgeverij Duuren Media, Van
Gewicht 817 gr
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 20-10-2017
Afmeting 248 x 206 x 23 mm
Aantal bladzijdes 224