Customer journey optimalisatie

9789089653659
Gratis verzending
EUR 29.99 9789089653659 29,99
  • Tijdelijk niet leverbaar
  • Klanten geven THEMA een 9.4/10

Waar gaat het over?

Ondernemen is ingrijpend veranderd door internet. Het is voor consumenten eenvoudig om prijzen te vergelijken, waardoor je al snel in een prijsconcurrentiestrijd belandt. Richt je promotie daarom niet uitsluitend op je product of dienst. Er valt veel te winnen als je de klantreis naar jouw verkooppunt optimaliseert.
Dit boek laat zien wat belangrijke voorwaarden zijn voor een optimale klantreis, waardoor de klant steeds weer voor jou kiest. Het draait erom dat je relevant bent en gemak biedt. Om relevant te zijn, moet je je doelgroepen kennen en je merkbeleid aanscherpen. Gemak ervaart de klant als de klantreis vloeiend verloopt. Met een omnichannel omgeving zorg je daarvoor.

De markt is zo dynamisch dat je snel wilt kunnen inspelen op veranderingen. Dit alles heeft implicaties voor marktonderzoek. Onderzoek dat erop gericht is snel inzicht te geven in het effect van genomen beleidsmaatregelen, kan een belangrijke bijdrage leveren aan je bedrijfsvoering. Dit boek reikt je passende vormen van onderzoek aan.

In de strijd om de klant draait het om relevantie en gemak.
Een dynamische markt vraagt om een datagestuurd beleid.
Onderzoek dat snel inzicht geeft in het effect van beleidsmaatregelen, levert hieraan een belangrijke bijdrage.

Over de auteur

Rob Luif (Auteur)

Specificaties

Auteur(s) Rob Luif
ISBN 9789089653659
Uitvoering Paperback
Uitgeverij Duuren Media, Van
Gewicht 425 gr
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 18-04-2017
Afmeting 238 x 160 x 17 mm
Aantal bladzijdes 160