Customer experience in de praktijk

klantervaring als spil van uw bedrijf

9789047007081
Klantgericht werken in de praktijk: Van Gurchom laat zien hoe je met strategie en klantreizen de customer experience blijvend verbetert.<br>
Gratis verzending
EUR 23.99 9789047007081 23,99
  • Levertijd 2-3 werkdagen
  • Klanten geven THEMA een 9.4/10

Waar gaat het over?

'Klantgericht werken', hoeveel bedrijven hebben dat niet als motto? Toch staan in de praktijk de eigen producten en organisatie nog te vaak voorop. Manfred van Gurchom helpt u stap voor stap uw organisatie systematisch rond uw klanten in te richten en de customer experience duurzaam te verbeteren.
Aan de hand van voorbeelden en praktijkcases wordt duidelijk hoe een betere klantstrategie en klantbediening gerealiseerd kunnen worden, onder andere met behulp van customer journeys, positionering en digitale kanalen. Blijf relevant voor uw klanten en maak het verschil ten opzichte van uw concurrenten.

Over de auteur

Manfred van Gurchom (Auteur)

Specificaties

Auteur(s) Manfred van Gurchom
ISBN 9789047007081
Uitvoering Paperback
Uitgeverij Atlas Contact, Uitgeverij
Gewicht 279 gr
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 08-04-2014
Afmeting 210 x 135 x 18 mm