Gratis verzending
EUR 44.00 9789463936613 44,-
  • Tijdelijk niet leverbaar
  • Klanten geven THEMA een 9.4/10

Waar gaat het over?

Consumer first biedt een praktische kijk op het hedendaagse consumentengedrag. De consument wordt in dit boek écht centraal geplaatst. In het eerste deel krijg je een antwoord op de vraag wie de consument nu eigenlijk is en hoe je als bedrijf je doelgroep kan definiëren. Het tweede deel focust op wat er in het hoofd van de consument gebeurt wanneer er geconsumeerd wordt. Het laatste deel zoomt in op het eigenlijke koopproces. Hoe komt een consument tot een effectieve aankoop? En hoe kan een bedrijf voor loyale klanten zorgen?

Consumer first is essentieel voor studenten marketing, communicatie, psychologie en gedragswetenschappen. Door de duidelijke structuur en praktische voorbeelden kan dit boek zowel op bachelor- als op graduaatsniveau gebruikt worden. Daarnaast is het ook geschikt voor professionals die hun kennis willen opfrissen of uitbreiden.

Over de auteur

Veronique Vanderhoydonks (Auteur)

Koen Wilna (Auteur)

Specificaties

Auteur(s) Veronique Vanderhoydonks, Koen Wilna
ISBN 9789463936613
Uitvoering Paperback
Uitgeverij BORGERHOFF & LAMBERIGTS
Gewicht 534 gr
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 01-02-2022
Afmeting 239 x 191 x 17 mm
Aantal bladzijdes 246