ChatGPT als tweede Brein
ChatGPT en AI in je schrijfproces
Wil je ChatGPT optimaal inzetten in je schrijfproces?
Leren hoe je je beste prompts schrijft? Hoe je een eigen versie van ChatGPT bouwt? Ontdek hoe je veel tijd bespaart in je schrijfproces.
- Schrijf sneller en efficiënter met ChatGPT
- Creëer unieke en boeiende content
- Geschreven voor alle niveaus
Gratis verzending
EUR
29.95
9789090385150
https://www.thema.nl/boek-chatgpt-als-tweede-brein/
29,95
- Vóór 23.00u besteld, morgen in huis
- Klanten geven THEMA een 9.4/10
Waar gaat het over?
Wil je ChatGPT optimaal inzetten in je schrijfproces?
Leren hoe je je beste prompts schrijft? Hoe je een eigen versie van ChatGPT bouwt? Ontdek in dit boek hoe je veel tijd bespaart in je schrijfproces en contentcreatie.
Na het lezen van dit boek:
- Weet je hoe je ChatGPT effectief inzet in je schrijfproces
- Weet je hoe je een goede prompt schrijft
- Ontdek je de kracht van de minusmethode-prompt om teksten te verbeteren
- Schrijf je prompts die repeterende taken overbodig maken
- Bouw je je eigen versie van ChatGPT
Leren hoe je je beste prompts schrijft? Hoe je een eigen versie van ChatGPT bouwt? Ontdek in dit boek hoe je veel tijd bespaart in je schrijfproces en contentcreatie.
Na het lezen van dit boek:
- Weet je hoe je ChatGPT effectief inzet in je schrijfproces
- Weet je hoe je een goede prompt schrijft
- Ontdek je de kracht van de minusmethode-prompt om teksten te verbeteren
- Schrijf je prompts die repeterende taken overbodig maken
- Bouw je je eigen versie van ChatGPT
Over de auteur
Martin van Kranenburg (Auteur)
- Trainer, adviseur en online marketeer
- Ruim 8 jaar docent bij Lectric Opleidingen (o.a. Leergang Online marketing, Opleiding Persuasion, Next Marketeer B)
- Spreker bij o.a. TrendsFactory
- Blogger op Marketingfacts
- Schrijver van het whitepaper ‘Online Beinvloeden’ (7 post op marketingfacts, in totaal 158.682 x gelezen)
- Bedenker van ‘ Conversion Friday’ en het online marketing model ‘De conversiepiramide’
- Fan van ‘Robert B. Cialdini’ (hoogleraar Psychologie en Marketing en bekend van zijn gezaghebbende boek 'Invloed')
- Expert op het gebied van SEO/SEA, usability, conversie optimalisatie, persuasion
Bekijk alles van Martin van Kranenburg
Specificaties
Auteur(s) | Martin van Kranenburg |
ISBN | 9789090385150 |
Uitvoering | Paperback |
Uitgeverij | Brainpublishers |
Gewicht | 341 gr |
Taal | Nederlands |
Verschijningsdatum | 08-06-2024 |
Afmeting | 243 x 173 x 12 mm |
Aantal bladzijdes | 128 |