• Nu besteld, dinsdag in huis
35,-

Brand-id

inspiratieboek voor creatief denken

9789058714480
Wil Michiels (Auteur), Ineke Huyskens (Auteur)
Hoe bouw je een merk dat echt inspireert? Leer creatief merkdenken!
Onderwerp: Persoonlijke ontwikkeling, Inspiratie & Motivatie
  • Een praktisch inspiratieboek dat creatief denken verbindt met merkdenken
  • Ga stap voor stap professioneel aan de slag met je merk
  • Voor iedereen die graag klanten wil, maar nog liever fans.
Gratis verzending
EUR 35.00 9789058714480 35,-
  • Nu besteld, dinsdag in huis
  • Klanten geven THEMA een 9.4/10

Waar gaat het over?

Hoe creëer je een merk dat echt inspireert? Zo’n merk waarvan kopers eigenlijk meer fan dan klant zijn? Dát is de uitdaging die in Brand-id centraal staat ... Daarvoor moet je openstaan voor nieuwe ideeën, het vanzelfsprekende ter discussie stellen en inspiratie uit je omgeving halen …

Merkbeleving

Maar hoe doe je dat nu in de praktijk? Hoe kom je los van die vastgeroeste denkpatronen? Hoe bouw je dat inspirerende merk en creëer je echte merkbeleving? De antwoorden op deze vragen vind je in Brand-id. Een prachtig inspiratieboek voor creatief denken én een praktijkboek voor merkdenken, waarin de auteurs je daadwerkelijk aan het werk zetten.

Creativiteit

Stap voor stap doorloop je de fasen van het creatieve proces. Het boek staat vol creatieve technieken om een merk verder te ontwikkelen. Het resultaat is een Creatief merkdocument®: een handvat voor een razendsnelle en verrassende merkverkenning.

Eyeopener

Deze aanpak maakt Brand-id tot een uniek boek. Het linkt creatief denken aan branding en is daarmee een eyeopener voor managers, marketeers, creatieven, docenten en studenten. Kortom: Brand-id is een must voor iedereen die op een professionele manier aan de slag wil met creativiteit.

Over de auteur

Wil Michiels (Auteur)


Ineke Huyskens (Auteur)

drs. Ineke Huyskens is communicatietrainer, docent en inspirator. Haar passie ligt in het faciliteren van creatieve sessies. Zij is gespecialiseerd in masterclasses Branding & authenticiteit, waarbij zij de persoonlijke merkidentiteit koppelt aan de identiteit van organisaties. Daarnaast is zij verantwoordelijk voor de (eind) redactie van de boeken van Wil Michels.

Specificaties

Auteur(s) Wil Michiels, Ineke Huyskens
ISBN 9789058714480
Uitvoering Paperback
Uitgeverij Uitgeverij Thema
Gewicht 547 gr
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 01-05-2011
Afmeting 240 x 170 x 15 mm
Aantal bladzijdes 191

Anderen bekeken ook

This is Marketing
Godin, Seth, Seth Godin
24,95
Marketingcommunicatie
Patrick De Pelsmacker, Maggie Geuens, Joeri Van Den Bergh, Theo Zweers
74,95
Marketing made simple
Donald Miller, Daan Schmidt
27,99