• Vóór 23.00u besteld, morgen in huis
32,99

AI in marketing

Gids voor de marketingprofessional van de toekomst

9789089657794
Gratis verzending
EUR 32.99 9789089657794 32,99
  • Vóór 23.00u besteld, morgen in huis
  • Klanten geven THEMA een 9.4/10

Waar gaat het over?

AI in marketing



Gids voor de marketingprofessional van de toekomst



Marketing zoals we die nu kennen, houdt op te bestaan. Kunstmatige intelligentie (AI) gaat het vak volledig op zijn kop zetten. Technologische ontwikkelingen brengen veranderingen met zich mee die enorme gevolgen hebben voor marketeers en hun dagelijkse werkzaamheden. Marketeers die segmenteren en content creëren op basis van slimme modellen zullen het winnen van de marketeers die post-its plakken voor persona’s en uren besteden aan een blog. Het vak van de marketingprofessional staat dan ook op een kantelpunt. Dat betekent dat marketeers hun vak opnieuw moeten uitvinden en herijken wat het betekent om een marketeer te zijn.



Marketeers onderschatten de impact van AI op hun eigen werkzaamheden. AI is immers voorbehouden aan de Googles en Meta’s van deze wereld, toch? Maar AI is dichterbij dan we denken. En de mogelijkheden voor marketeers liggen voor het oprapen.



AI in marketing wist het mysterie rondom AI en geeft de marketingprofessional concrete toepassingen van AI binnen zijn of haar vakgebied. Door middel van real life cases en heldere stappenplannen en methodes leert deze ultieme gids je anders kijken naar je marketingwerkzaamheden. Zo heb je concrete handvatten om efficiëntere en intelligente campagnes te realiseren en de concurrentie een stap voor te blijven. Daarnaast behandelt het boek valkuilen en ethische AI-vraagstukken waar jij als marketingprofessional mee te maken krijgt.



AI in marketing is een onmisbaar boek voor iedere marketeer die optimaal wil profiteren van de samenwerking tussen mens en machine. Voor de marketingprofessional die verder kijkt.



Charida Dorder heeft 15+ jaar ervaring in marketing en is oprichtster van AI Marketing



Academy, AIMFlix, het AI Marketing Congres en AIgentcy. Ze spreekt op nationale en internationale podia, waaronder Columbia University, en maakt AI toegankelijk via tv, radio en evenementen.



Als lid van de Nederlandse AI Coalitie en docent bij o.a. Erasmus Universiteit en Emerce, werd ze in 2024 bekroond tot ‘Docent van het Jaar’ bij Beeckestijn Business School. Charida ondersteunt organisaties bij het integreren van AI in hun dagelijkse werkprocessen met workshops, strategieën en AI-adoptietrajecten.


Over de auteur

Charida Dorder (Auteur)

Charida Dorder is auteur van het boek AI in marketing, 10+ jaar werkzaam in het marketingvak en oprichtster van het platform aiformarketingacademy.com. Het platform dat marketingprofessionals ondersteunt bij het begrijpen en toepassen van Artificial Intelligence. Als spreker voor o.a. het AI-program aan de Ivy League Colombia University in New York focust Charida zich op het toegankelijk maken van AI. Daarnaast is ze member van de Nederlandse AI Coalitie, partner van het Responsible Applied AI programma aan de Hogeschool Rotterdam, docent aan de Erasmus Universiteit en Beeckestijn Business School en begeleidt ze AI-trajecten voor mkb’ers, agencies en corporates.
Bekijk alles van Charida Dorder

Specificaties

Auteur(s) Charida Dorder
ISBN 9789089657794
Uitvoering Paperback
Uitgeverij Duuren Media, Van
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 25-02-2025
Aantal bladzijdes 242
Gewicht 506 gr
Afmeting 241 x 172 x 19 mm