• Vóór 23.00u besteld, morgen in huis
27,-

STOP.

Stopstrategie voor organisaties

9789462722477
Geen organisatie lijkt eraan te ontkomen: dingen die niets opleveren en wel veel energie en geld kosten. Het werkt niet goed en we raken er uitgeput en cynisch van. En toch gaan we ermee door.
Onderwerp: Leiderschap, Teams & Samenwerken, Inspiratie & Motivatie
  • Het eerste boek met een stopstrategie voor organisaties
  • Inclusief oorzaken van niet of slecht stoppen
  • Voor iedereen die wil starten met stoppen, maar vooral voor trekkers, duwers, leiders en beslissers
Gratis verzending
EUR 27.00 9789462722477 27,-
  • Vóór 23.00u besteld, morgen in huis
  • Klanten geven THEMA een 9.4/10

Waar gaat het over?

Overbodige regels, innovaties die maar niet gerealiseerd worden, vergaderingen die alleen maar gehouden worden omdat ze nu eenmaal gehouden worden. Of bureaucratische gedrochten en vage projecten zonder einde. Geen organisatie lijkt eraan te ontkomen: dingen die niets opleveren en wel veel energie en geld kosten. Het werkt niet goed en we raken er uitgeput en cynisch van. En toch gaan we ermee door.
 
Vijf heldere stappen voor goed stoppen
Waarom stoppen we niet gewoon met iets wat niet werkt? We werken blijkbaar liever aan iets nieuws, anders of beters. Ondertussen blijven we trekken aan het dode paard.

Zou het niet heerlijk zijn als we in onze organisaties goed zijn in stoppen? Stel je voor dat we onze energie kunnen steken in het doen van het goede werk. Niet in het sleuren en zeuren. Bewust en blijvend ergens mee stoppen. Dat het ook eens mínder wordt, en niet altijd maar meer. 

In STOP. krijg je van stopstrateeg Marije van den Berg de vijf heldere stappen waarmee je goed stoppen in jouw team of organisatie wel voor elkaar krijgt. Je krijgt dat extra inzicht om nu toch echt definitief de knoop door te hakken en te stoppen. Mét of zonder feest.
'Een lekker concreet, to the point, herkenbaar, bruikbaar en humorvol boek!'
Meta Knol, directeur van Museum de Lakenhal
Introductie STOP. door Marije van den Berg
https://youtu.be/qGBzZDvCEmw

Over de auteur

Marije van den Berg (Auteur)

Marije van den Berg is stopstrateeg.
Bekijk alles van Marije van den Berg

Specificaties

Auteur(s) Marije van den Berg
ISBN 9789462722477
Uitvoering Paperback
Uitgeverij Uitgeverij Thema
Gewicht 386 gr
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 01-09-2020
Afmeting 239 x 169 x 13 mm
Aantal bladzijdes 184

Anderen bekeken ook

Het boomhutgevoel
Petra Kuipers
25,-
Voor succes in je werk moet je vaker op vakantie
Ben Tiggelaar, B. Tiggelaar
18,95
Leiderschap in verandering
Anouk Brack
29,-